jag ser det som det är

Är verkligen inte personen som deppar ihop över betyg, men idag när jag fick mitt so arbete och det stog bokstaven D kunde jag verkligen inte hålla mig från att börja gråta och det var nog längesedan jag grät så mycket som jag gjorde. Detta var ett arbete jag har lagt ner timmar på har nog aldrig lagt ner så mycket tid på något det kändes verkligen som en smäll. Medans nästan hela min klass hade fått et betyg på C-B satt jag där med mitt D
Har verkligen mått dåligt efter det och fattar verkligen inte varför och min lärare hade ingen bra förklaring heller vilket bara gjorde mig mer arg, Var nära på att faktiskt skita i skolan totalt men har ändå pluggat 4 sidor matte och två sidor novell har helt enkelt bestämt mig för att jag ska lägga ner hela min själ i skolan så att min lärare ska se. 
Var bara tvungen att skriva av mig detta. Förra lördagen så försvann min kära iphone så har därför svårt att blogga men så fort jag hittar min kamera laddare så kommer jag (försöka) blogga varje dag. Ska snart till cajsa och sova där kolla lite gg&plugga och sånt mys.
Hörs/ johanna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0