Endast tidsfördriv!

Hur gammal är du om fem år? Just nu om 5 år är jag 19
Vem var den sista du träffade? jenny (min pappas särbo)
Hur lång är du? 165, tror jag
Vilken var den senaste film du sett? Spirit..
Vem pratade du senast med i telefon? Mamma
Hur löd ditt senaste sms och till vem? Laura "Jag vet! Dog när Blair kommer till Chuck när han spelar poker, och hon bara all in! <3"
Var är dagens planer? Just nu kollar One Tree Hill och så kommer det väl bli resten av dagen
Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa
Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda
När såg du senast din mamma? igår
Vilken ögonfärg har du? BlåGröna tror jag..
När vaknade du idag? Halv tio
Har du någon gång hittat en katt? ja, eller inte bokstavligen jag men min katt "Svea" är hittad
Vilken är din favoritplats? Sommardagar på Harlyckans Konstgräsplan
Vilken plats föredrar du minst? Mörka gränder..
Vad skrämde dig som barn? "Masken" som gick på tv då..
Vem fick dig att skratta senast? Speciellt meddelande på FB igår..
Är du för ung för att äga vinylskivor? ja, eller min pappa har några i källaren, men de är ju inte mina
Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar, fick den i sommras! 
Sover du med eller utan kläder på dig? med????
Hur många kuddar har du i sängen? hahah, 8 men använder bara 2 när jag sover!
Hur många landskap har du bott i? ett
Har du någon gång spytt på fyllan? nej, dricker inte
Föredrar du skor, strumpor eller barfota? skor
Är du social? ja sådär, det är väl alltid kul att träffa nya människor!
Vilken är din favoritglass? magnum strawberry white!
Vad skulle du göra om du vann en miljon? SHOPPAT!
Tycker du om Kinamat? jadå! 
Tycker du om kaffe? nej! Fast drack det ändå alltid hos min farmor med 100000 sockerbitar i!
Vad dricker du till frukost? oftast juice
Sover du på någon särskild sida? oftast på höger sida
Kan du spela poker? japp!
Tycker du om att mysa? haha jadå, alltid mysigt att mysa!
Är du en beroendemänniska? nej, eller ibland kan jag bli beroende av typ serier..
Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, Louise Jansson
Vill du ha barn? såklart!
Kan du några andra språk än svenska? Lite engelska, och pytte lite spanska..
Har du någonsin åkt ambulans? Ja, när jag var typ 4 haha
Föredrar du havet eller en pool? Havet, men pool är också nice
Vad spenderar du helst pengar på? Ärligt talat så spenderar jag mina pengar på godis och mat..
Äger du dyra smycken? Brukar inte ha på mig smycken men har någa som är rätt dyra.
Vad var det senaste du stoppade i munnen? mitt tuggumi, innan dess chips
Vem är den roligaste människan du känner? Amanda!
Välj ett ärr på din kropp? MITT I MIN PANNA!
Vad har du för ringsignal? Den vanliga Iphone signalen..
Flirtar du mycket? Haha, nej 
Vart togs din profilbild för din blogg? på stranden
Kan du byta olja på bilen? har inte bil??
Vilken radiostation lyssnade du på senast? rix FM, tror jag..
Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? SO provet i fredags
När var du i kyrkan senast? för några veckor sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0