Högaborgs BK ♥

Hej!
Har precis varit på spelar möte där jag och mitt lag fick reda på att vi inte kommer ha något lag längre.. Jag tycker det är väldigt sorgligt med samtidig är det nog bäst så, för om man bara är 3 stycken på träningarna så tröttnar man och tycker inte det är kul. Och som jag har glömt säga har jag kommit in på filborna NIU (fotbollslinje som varar i 4 år) så kan jag inte tröttna på fotboll eftersom det blir 4 träningar i vecka plus fria träningar. Har spela i högaborg sen jag var 7 år (har spelat fotboll i 8år) och som lagkapten kommer jag aldrig glömma hur vi kämpat för varandra och aldrig gett upp! Ni är det bästa lag jag någonsin kommer spela för. Stor kärlek till mitt lag! ♥ /C 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0