änglar

I måndags slutade jag nian precis som Cajsa men mer om det i ett senare inlägg.
 
Det jobbigaste med att sluta är inte att lämna en skolan jag har gått på i sex år bakom mig eller lämna min klass och lärarna utan att lämna dem personerna som har gjort mig till den jag är idag, min änglar.
Jag vill bara att ni ska veta jag hade aldrig klarat mig utan er och då menar jag verkligen det, ni är så underbara varenda en av er. Av att bara veta att ni kommer sitta i skolan varje dag har fått mig att vilja gå dit, och när jag har haft det som jobbigast har ni ALLTID varit vid min. Ni är alla delar av mig och så otrloligt äkta jag vet inte något tjejgäng som är så äkta mot varanadra som vi är mot varandra. 
Älskar er mer än något, världens bästa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0